torsdag 29 januari 2009

Då var det dags!

Jaa då var det dags för mig att påbörja denna "bloggresa". Min käre syster har länge tjatat om att jag ska starta en blogg, och efter mycket om och men så gick jag med på det, och my sis började på en gång hjälpa mig att starta upp en...sen kom jag inte mkt längre...Nu har jag haft min blogg i ungefär tre veckor och detta är mitt första inlägg:P (fyskäms på mig)!
Det som dragit mig tillbaka att skaffa en blogg är för att jag inte är någon hejare på att skriva precis...Min stora passion är att prata,prata,prata :P vilket många av mina nära och kära fått stå ut med! Men jag kan ibland tycka att jag pratar för mycket, berättar saker som egentligen är helt oviktigt eller saker som jag egentligen inte vill att någon ska veta..men på ett eller annat sätt så lyckas det slinka ut iaf! Men det ska det bli ändring på, jag tror att om jag börjar skriva i min kära blogg ist så kanske mitt pratande minskar! Förhoppningsvis! (ingen garanti)

Min resa är påbörjad! Wihi
(Nöjd Sarah?;))

Förresten jag skulle också vilja påminna er om att besöka vårt UF-företags blogg Cocoadesign.blogg.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar