fredag 30 januari 2009

Tjejmiddag hos regina

Nu är äntligen denna stund jag längtat efter här, skolan är slut för den här veckan:D!!! Wihi

När jag var klar i skolan idag så åkte jag till Roslagsnäsby, för att lämna in mitt cv på Ica Näsbydal, Det var ett jätte mysigt litet ica. Jag hoppas verkligen jag får jobbet, jag har faktiskt en liten känsla av att jag kommer få det...för på de andra ställerna jag lämnat cv på har bara tagit emot cv och sen bara gått...men nu så tog chefen emot cv, och han började ställe lite frågor och sånt, och han var VÄLDIGT trevlig! Fick bara en bra magkänsla, hoppas magen har rätt:P hehhe

Ikväll så ska jag på tjejmiddag till min klasskompis Regina i Kragsta. Vi kommer typ bli 12 brudar eller nåt sånt, å alla ska laga sin egna köttbit...Jag anar kaos!:P hahha men det blir nog superkul tror jag! Efter middagen och lite vin så är tanken att vi ska dra oss vidare till nån krog inne i stora staden, men eftersom att min ekonomi inte är den bästa förtillfället så är jag tyvärr tvungen att stanna hemma. Men det gör mig faktiskt inget för jag är ändå lite småseg, och vill egentligen bara kura ner mig under täcket och poppa massa popcorn och se på film!:D

Jag ser fram emot en mysig och mycket trevlig kväll med brudsen!
hej hopp!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar