lördag 31 januari 2009

Lördag

Har inte riktigt haft den bästa starten på denna dag... har legat hel natten och oroat mig för Fredrik som hade var på krogen, han skulle ta en taxi till mig men han dök aldrig upp och han svarade inte heller på mobilen. Timmarna gick och klockan blev halv 7 på morgonen och fortfarande inget svar...höll på att dö av oro... sen när klockan vart halv tio så ringer telefonen...det är från fredriks hemtelefon så jag svarar och hoppas på att det är Fredrik..men nej det var det inte:( det var Olle (Fredriks pappa) som ringde och frågade om jag hade hört något om fredrik...nu fick jag verkligen panik...han var verkligen borta...jag började ringa runt till Fredriks kompisar ...men ingen visste vart han hade tagit vägen...Tillslut fick jag tag på Håkis och han gav mig det sköna beskdet att han var hemma hos en kompis i vallentuna...Usch vilken natt och morgon!!!

Det var ju meningen att vi skulle åka till Ikea idag...men ringde precis till Anna-lena och de skulle åka imorgon ist:( och då jobbar jag...buuhu! Så det blir tyvärr inge Ikea för mig den här helgen...får hoppas på nästa:)

Hoppas att min fortsatta dag blir bättre...det blir den nog, för jag o mosingen ska nämligen till MG ikväll och shaka loss:D

Ha en underbar Lördag!!!
Hej Hopp / M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar