fredag 30 januari 2009

Fredag Kväll!

Kvällen slutade som beräknat...sitter nu i min säng framför datan och käkar en stor skål med popcorn !:D Mums....
Som sagt så har jag varit på tjejiddag hos Regina, det var mycket trevligt. Vi satt och lekte en lek som Frida lärde oss, den hette Papaya och gick ut på att man inte fick visa tänderna när man pratade, vilket slutade med väldigt mycket skratt och flum!:D

Imorgon bär det av till Ikea med Anna-lena (Fredriks mamma) och min käre pojkvän Fredrik. Hade tänkt att köpa ett vetrinskåp där jag kan ställa mina nyinköpta mycket snygga vinglas och tekoppar och glas. Ska även kolla på ett bordsben till mitt barbord...så jag någon gång kan bli klar med mitt rum:)

Nee nu e snart popcorn skålen slut så nu e det dags att sova!
God natt på er alla hoppas ni sover sött!

hej hopp / M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar