måndag 2 februari 2009

Måndag 2/2-09

I dag vaknade jag av en härlig känsla, för ett kort ögonblick trodde jag att det var vår! Solen lös in genom fönster och värmde så skönt mot täcket! Jag Älskar Solen! :D
Det var verkligen en perfekt morgon för att ta sig en härlig promenad på,så jag steg upp ur sängen och klädde på mig mina kläder. Eftersom att jag var ledig idag så hade jag tagit en härlig sovmorgon hemma hos Fredrik i Kårsta, för att sedan bege mig hemmåt och plugga, min tanke först var att jag skulle ringa pappa och be honom hämta mig, men när jag kollade ut genom fönstret och såg vilket härlig solig måndag det var så bestämde jag mig för att gå hem ist:) Väl hemma så gjorde jag iordning en härlig god frukost bestående av en stor kopp grönt te, och en tallrik filmjölk med kanel och Musli på samt en kiwi! Efter min frukost var jag illa tvungen att ta fram mitt psykologi arbete om Alzheimers, för att fortsätta min uppsats. Jag tror att detta arbete kommer att bi mycket bra, jag har lagt ner väldigt mycket tid på att hitta fakta och insperartion. Redovisningen kommer att vara på fredag och då har jag bestämt mig för att visa en lite snut ur en film som heter "The Notebook" (Väldigt bra film) och läsa lite ur en bok som heter "att bli mamma till sin mamma" av Maj Fant, och berätta lite allmänt om sjukdomen Alzheimers.

Ne nu ska jag ta en liten paus i mitt arbete och försöka sätta ihop min fina hylla som jag köpte på Ikea igår!

Ha en fortsatt bra Måndag!
Hej Hopp /M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar