måndag 23 februari 2009

Första jobb dagen!

Idag har jag jobbat min första dag med Anna-lena. Vi har varit i vallentuna och städat två lägenheter, sen har vi fikat och varit och handlat! Jag är så glad att jag trivs så bra med Fredriks föräldrar, de är så himla snälla mot mig, och det ställer alltid upp! Imorgon ska vi till stan och städa några kontorslokaler!

Nu sitter jag i vardagsrummet och äter mörk choklad, och kollar på lite bilder. Hittade bland annat de här gammla bilderna


Jag och Fredrik våren 2007


Det är roligt att sitta och kolla på gamla bilder och få tillbaka massa minnen. Jag har nog aldrig varit så lycklig som jag har varit sen jag träffade Fredrik, visst har det varit upp och ner gångar men vi har alltid hållt fast vid varandra. Från början så var jag och Fredrik det otippade paret, när vi först vart tillsammans så var det många som inte trodde att det ens skulle hålla i två veckor, men nu har det gått 2 år och en månad! Det är helt sjukt vad tiden går fort, jag blev tillsammans med Fredrik när jag började gymnasiet och nu om tre månader så tar jag studenten, vi har varit tillsammans hela min gymnasie tid! Hel knasigt! Jag kommer ihåg när jag och Fredrik började träffas, jag var så himla blyg och nervös, men nu så är han som min bästa kompis som jag verkligen kan vara mig själv med. Det är både bra och dåligt att det är så, för nu känns det som om vi tar varandra förgivet, man får aldrig sluta att visa kärlek och respekt för sin partner. Fredrik är jätte bra på att visa sin kärlek och det är jag verkligen glad för, men jag och Fredrik måste verkligen bli bättre på att visa hänsyn och respekt till varandra. Men så är det väl i alla förhållanden, man lär sig något nytt varje dag!

Till alla par där ute, "Glöm inte bort att visa kärlek till den du älskar!"

Nu hade jag tänkt att baka Semlor till fettistisdagen som är imorgon! Ha en bra eftermiddag.

Hej Hopp / M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar