söndag 22 februari 2009

Söndag 22/2

Vaknade upp idag med en jätte huvudvärk (men jag mår som jag förtjänar) var som sagt på fest igår hos Walle och Lukas, det var väldigt roligt men också lite jobbigt, det vart mycket att tänka på, jag är lite splittrad för tillfället. Men man får ta dagen som den kommer, och inte tänka så mycket bara leva!

Imorgon är det måndag och mitt sportlov börjar, men det blir inte så mycket sportlov för mig då jag ska jobba med Anna-lena (Fredriks mamma), blev så himla glad när hon frågade om jag ville jobba med henne,annars skulle jag bara ligga och dega hela lovet men nu kommer jag iaf göra lite nytta och dessutom tjäna pengar:D! JIPPI!

På fredag är det tänkt att jag och Fredrik ska åka till Halmstad, men vi får se hur det blir för det var meningen att Min käre granne Jocke skulle följa med men nu kan han inte:( Och då får jag köra hela vågen själv (Min lata pojkvän har ännu inte tagit körkort) Och det blir dessutom mycket dyrare då bara jag och Fredrik betalar bensinen.

Nu ropar mamma att det är mat så nu kan jag inte skriva mer!
Hej Hopp /M

1 kommentar:

  1. Du ska se att allting ordnar upp sig Malin!
    Tänker på dig <3

    SvaraRadera