söndag 8 februari 2009

Söndag

Hejsan!
Jag känner att jag har blivit lite dålig att uppdatera min blogg, var riktigt flitig i början, men jag får väl skylla på min turbolenta vecka...
Igår kväll så var jag som sagt i stan med sandra. Jag åkte och mötte henne på hennes praktik plats April, en resturang som ligger i Gallerian. När hon hade slutat så begav vi hos till den närmaste ica, för att köpa oss lite snacks. Som vanligt så köpte jag mig en stor påse med Naturgodis:D Yumie! Därefter gick vi vidare och skulle bestämma en biofilm, det blev tillslut filmen "I taket lyser stjärnorna", en mycket gripande och sorglig film (det fälldes en och annan tår). Innan bion så satte vi hos på waynes cooffe, där vi åt en varsin macka och drack chailatte! Och pratade om allt!
Jag avundas sandra, hon är så ansvarsfull. Jag förstår inte hur hon orkar att både jobba, praktisera, spela fotboll och samtidigt ALLTID vara positiv! Och det är inte precis bara ett jobb hon har, utan tre stycken! hon far hit och dit och jobbar och sliter! Du är en stark människa Sandra!
Sandra och jag på Kryssning

Igår fick jag också ett väldigt bra samtal, Olle (Fredriks pappa) ringde och sa att han hade fixat en bil åt mig, Det var en Toyota Corolla, som hans arbetskompisa ville sälja, så olle hade fixat ett riktigt bra kompispris... Jag får köpa bilden för bara 3000 kr!!!! Fatta, det e ju ingenting för en bil....Bilen var dessutom helt felfri och besiktad!:D Så ikväll så ska jag och Olle åka och hämta den i Vallentuna!:D Jippi, så nu kan jag gasa runt vart jag vill:D! Kan lägga upp en bild på bilen sen:D!


Ha en fortsatt trevlig Söndag, det ska iaf jag ha!:D

Hej Hopp / M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar