fredag 6 februari 2009

Fredag Kväll!

Hejsan hoppsan på er!
Sitter här i min säng och kollar på let´s dance med en stor skål med popcorn! Behöver verkligen en lugn dag, då veckan har varit mycket jobbig och förvirrande!
Har precis varit iväg och skjutsat med käre pojke till en kompis i vallentuna, där han ska vara hela helgen och fjolla sig med sin data...men om han tycker det är kul så får han väl göra det:P hehe

Imorgon så ska jag åka in till stan och träffa min bäste vän Sandra, planerna är att vi ska fika och gå på bio, sen blir det säkert en massa prat, som alltid är garanterat när jag och sandra är med varandra! Det är så himla skönt att träffa sandra, jag kan verkligen vara mig själv och jag kan prata med henne om allt! Hon är alltid där för mig och lyssnar när jag vill prata, och hon får alltid en att tänka positivt! Tack för det vännen!<3

Ne nu ska jag kolla på let´s dance.
Ha en fortsatt trevlig kväll!

Hej Hopp / M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar