torsdag 26 februari 2009

Sportlovet bara rusar farm

Idag är det torsdag och jag har precis kommit hem från jobbet. Idag har vi varit i täby och slitit och varit duktiga:D Imorgon ska vi städa någon stor lyxvilla på Djursholm!

Igår när jag var påväg hem från jobbet så ringde sarah och frågade om vi skulle åka till farmor och farfar, men jag sa först nej för jag var så himla trött, men när jag sen började tänka efter så kände jag verkligen saknaden efter farmor o farfar så direkt när jag kom hem så tog Sarah och jag bilen hela vägen till Tierp. Det var verkligen värt det, det är så himla skönt att få komma bort ibland, och att göra spontana resor tycker jag är underbart!



Ikväll kanske jag och Fredrik ska på bio, eller så ska jag träffa Sandruu:D

Hej Hopp / M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar