söndag 1 mars 2009

Trött...

Nu är det söndag igen, och en hel ny arbetsvecka. hehe jag är lite dålig på att uppdatera, men har märkt att jag nästan har skrivit varenda söndag. Söndag måste vara min blogg dag:P haha...

Igår var jag, sarah, Lisa, Frida och Fredrik på Nordic Light Hotel, Min storasyster Anna, hade bjudit med oss dit på en liten krogrunda för att hennes ex skulle vara dj där den kvällen:) Det var helt annat än en MG runda ska jag säga;P,Inte riktigt det jag gillar, Som alla vet så vill jag och Lisa ha SCHLAGER men nej det fick vi ju inte, det var bara en massa dunk dunk, som absolut inte är lika bra som typ Linda Bengtzing!!! :P heheh. När klockan var halv två så bestämde vi oss för att glida hemåt, men innan vi gjorde det så tog vi oss ett litet fyllekäk på mc´donalds, Fredrik köpte 7 cheesburgare men fick endast i sig en,då han kände sig lite dålig och la sig en härlig pizza i tunnelbanevagnen...BLÄ (som vanligt) ! HAHA.

Nu ska jag gå och vispa lite grädde till chokladkakan som Sarah bakade igår!
Ha en bra söndag!

Hej Hopp/ M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar