fredag 6 mars 2009

Fredag kväll!

Igår vart det inget bloggande, hade faktiskt fullspekat schema hela Torsdagen. Började 8:20 med Foto A då Anna och jag begav oss ännu en gång ut till vallentuna sjön för att fota nya bilder, efter Tisdagens missöde... MEN tror ni att det blev några bilder den här gången?! NEJ!!! det var något fel på framkallningsvätskan så alla bilder vart helt gråa:( Så nu har flera timmars arbete inte varit till någon nytta alls!:(
Efter Foto lektionen så hade vi filosofi där vi gick igenom de saker som vår lärare hade förklarat fel. Sen kl 14:00 så bar det iväg till Frida där vår intrevju skulle äga rum. Intervjuen pågick i ungefär en och en halv timme, det vart mkt prat och väldigt mycket bilder. Så nu får ni hålla ögonen öppna efter nästa veckas Vallentuna steget då vi kommer att vara med:D!
När intevjuen var klar så åkte jag hem och slängde i mig middagen för att sen följa med Sandra till Lindholmen för en lite joggingrunda. Det var jag, Sandra och tre andra. Är faktikst helt förvånad av min kondition om man tänker på min dåliga träning jag haft den senaste månaden, men det var faktiskt inga problem alls att springa de 5 km! Jag måste verkligen börja skärpa mig nu och börja träna lite mer, det har bara varit lite spinningträning sen har jag inte haft så mkt träning, men så fort våren visar sig så ska jag ta nya tag och börja springa minst tre gånger i veckan! Åh längtar så till våren!!!!

Jag på bryggan vid Bergsjön våren 07

Min Fredags morgon startade inte så där jätte bra, för det första så hade jag glömt mina nyklar så jag kom inte in i mitt skåp lr någonting...Men det visade sig att det inte gjorde någonting för jag kom bara halvvägs till skolan innan bussen dog. När vi hade kommit till Benhamra så tvärdog bussen helt plötsligt och när busschuffören skulle kontakta "busscentralen" så fick han inte kontakt med dem så efter typ 25 minuter i kylan så kom pappa och hämtade mig! Underbar morgon va?!:P heheh men men jag lever och det bästa av allt är att det är FREDAG och imorgon får jag sova hur lääänge jag vill:D hihi I love it!

Ne nu ska jag kolla vilka som åker ur Let´s Dance...

Ha en bra Fredag kväll!
Hej Hopp / M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar