måndag 23 mars 2009

Jag är trött, trött, trött...

Måndag igen, och en hel vecka framför sig. Idag så skulle vi till stan och ha ett möte med vårt fadderföretag, men jag stannade hemma då jag har lite feber och inte alls känner mig fit for fight. Sitter nu i min säng med täcket lindat runt mig och tänkte läsa lite i svenska C häftet inför nationella provet, har nämligen muntliga nationella på onsdag, sen är det skriftliga nästa onsdag! Så jag måste börja fundera ut vad jag ska prata om på onsdag!

I lördags var jag som sagt och serverade på (vad alla trodde) en 40-års fest, men till allas förvåning så förvandlades födelsedagsfesten till bröllop. Jag och sandra står i köket och fixar med maten, när det helt plötsligt kommer in en gråtande gäst och säger att det är bröllop. Det var ingen som visste om att Åsa och Jan inte bara hade bjudit in till att fira Åsas födelsedag utan att det faktiskt skulle gifta sig samtidigt. Det var verkligen en stor ära att få vara med och hjälpa till på Åsa och Jans stora dag, och från min sida så vart det verkligen lyckat, med massa god mat och trevliga människor. Åsa och Jan såg också väldigt lyckliga och nöjda ut med kvällen! Så jag önskar all lycka till de nygifta paret Åsa och Jan Sölvhammar.

Måndag kväll och ska som vanligt jobba med barnen. Idag så måsta vi börja öva på låtarna som de ska sjunga för sina föräldrar i april. Förra veckan var vi som sagt och bowlade med alla barnen, och här är några bilder från det:






Hej Hopp / M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar