tisdag 24 mars 2009

Fruktansvärt...

Vaknade i morse och det kändes som om det skulle bli en toppen dag, MEN den bilden ändrades snabbat. Kom till skolan och fick höra massa sirener, och fick se ett flertal ambulanser, polisbilar, brandbilar och en helikopter bara svicha förbi, det har hänt igen. Ännu en tågolycka på samma ställe som Fille dog, denna gången var det en 13-årig flicka som vart påkörd av tåget. Man vet fortfarande inte om hon kommer att klara sig, hon hade livshotande skador. Men jag håller tummarna för att hon ska överleva! Blir så himla arg på att sl fortfarande inte har förståt att den där järnvägsövergången är farlig, de borde sätta upp bommar lr iaf signaler!!! Hur många ska behöva dö och skada sig innan de ska göra något åt det?!

Men nu till en rolig sak, har suttit och räknat ut hur min budget ser ut, och den såg väldigt mycket bättre ut än vad jag trodde, så förhoppningsvis så ska jag och Fredrik åka utomlands i maj:D Wihi. Har hittat ett jätte fint hotell i Gran canaria, det är ett 4 stjärnit plus hotell. Så ska snart iväg till Fredrik och visa det och kolla runt lite mer!:D Blev så otrolig sugen på att åka utomlands då Sarah och Johan ska åka till Thailand om två veckor, och sen fick jag höra att Anna och Martin åker till tunisien på påsklovet också! Så då kan ju liksom inte jag vara sämre!:P hehhe

Ne nu ska jag forsätta kolla på Unga mödrar!

Hej Hopp / M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar