måndag 16 mars 2009

Måndag

Så har det blivit måndag igen... Sitter i skolan just nu fast ska snart hem, orkar inte sitta kvar här...har så jävla ont i nacken. Så tänkte åka hem och värma min vetekudde och plugga hemifrån ist!
Ikväll så ska jag jobba som vanligt, fast idag ska vi ta med alla barnen till vallentuna för att bowla! Vi gjorde det förra året också och det uppskattades verkligen av barnen.

På onsdag ska jag hålla ett tal inför hela klassen i aulan, jag tänkte prata lite om Idrotten i grundskolorna, om hur låga krav lärarna ställer på eleverna. Jag har egentligen inget problem med att prata inför människor, men nu så är jag faktiskt lite nervös för att jag är lite osäker på hur mitt tal kommer att hålla, har ännu inte fått ihop något vettigt tal...men det löser sig nog!

Nu ska jag börja bege mig till tåget.
Ha en bra Måndag!

Hej Hopp/ M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar