lördag 14 mars 2009

Ont i nacken!:(

Lördag kväll och jag sitter hemma med en fruktansvärd värk i min nacke, vaknade i natt med nackspärr:(! Det gör så grymt ont, känner mig helt handikappad, ser ut som en miffo som inte kan hålla upp huvudet typ:P hehe

Det var ett tag sen jag skrev har jag insett, det som har hänt är att vårt företag varit med i vallentuna Steget, jag har sålt min moppe och det har hunnit bli Lördag kväll! Igår var jag, sandra, Lovis och sandra j i stan på ett ställe som hette Soft Bar, ett litet hak ovanför Gallerian. Inte det bästa, fast det var kul ändå:) Vi var där med Sandra sk arbets kompisar från April, och senare på kvällen kom också Pontus och hans vänner. Det var väldigt kul faktiskt, fast jag var ändå tvungen att åka med sista tåget hem:( men sandra, Lovisa och Sandra j ville stanna kvar och ta första tåget ist. Så jag fick ta sällskap av en mycket trevlig kille som hette Kim, Sandra sk och sandra j klasskompis.



Sarah och jag sitter just nu i soffan och kollar på melodifestivalen, fast vi ska snart dra ner till den populära Kåre baren:D hihi Det bli säkert jätte trevligt!

Ne nu måste jag gå å knarka värktabletter mot min nacke, men ha en trevlig Lördag kväll!

Hej Hopp / M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar