torsdag 19 mars 2009

Torsdag...

Torsdag förmiddag och arbetet är i full gång, sitter och arbetar med min insändare som ska vara inne imorgon. Det går faktiskt jätte bra och jag börjar snart känna mig klar!

Imorse så fick jag gå upp i tid då jag skulle skjutsa mamma till jobbet så att jag sen kunde ta bilen med alla kläder och symaskin till Frida. Tanken var att vi skulle sitta och sy hela eftermiddagen men moa skulle jobba och vi andra ville hellre plugga matte, då vi har matteprov imorgon på ALLA kapitel som vi hittills gått igenom.! Så planerna är nu att vi ska sy imorgon ist!

Snart ska jag gå och äta lunch sen så beger jag mig till mammas jobb i Svinninge för att sitta där och plugga matte.

Såg förresten till min förskräckelse att det småsnöade ute:( Buhu:( åhh blir så himla ledsen, jag vill ju ha VÅR NU!!!



Haha hittade också en väldigt gammal och spännande bild på min inloggning i skolan:P haha kolla in den här på mig och Lisa, för väldigt väldigt längesen hahah

Ha en underbart bra Torsdag!
Hej Hopp / M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar