onsdag 4 mars 2009

Ont i min lilla mage!

Som de flesta jag känner redan vet så har jag en lite jobbig och känslig mage, och de här senast veckorna har den varit helt i obalans, har haft så jäkla ont! Imorse när jag vaknade så hade jag jätte magknip, så jag klarade inte ens av att gå till skolan idag. När magen inte funkar som den ska så kan man inte vara sig själv, jag får jätte svårt att koncentrera mig och jag får så himla ont i magen. Mår inte magen bra så mår inte människan bra (citat från Gustav Svensson:P hehe) Så idag fick det bli en hemma dag för mig, så jag kunde stressa ner och bara ta det lungt!

ikväll blir det en lugn kväll med Grey´s Anathomy i rutan, mitt andra favorit program. Jag har tre program som jag följer: Greys´s Anathomy, Desperate Housewife (som för övrigt var jätte spännande igår) och Unga mödrar... å juste höll på att glömma mitt favorit morgon program Vakna med The voice , som jag kollar på varje morgon innan det bär av till skolan!

Hej Hopp / M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar